OPTEN követelés-nyilvántartás | Kedvezmények | Főoldal
Eseménynaptár
Hónap:
2017
HétKedSzeCsüPénSzoVas
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
a hónap teljes programja
Szavazás
Mit vár Ön a rezsióradíj bevezetésétől?
OPTEN követelés-nyilvántartó rendszer
 

 

Az Opten Informatikai Kft. pályázatírási szolgáltatásairól, valamint az SZVMSZK tagoknak nyűjtandó kedvezményes szolgáltatásokról (megbízható cég- és jogi információk) az alábbi linken keresztül olvashat bővebben:

PÁLYÁZATÍRÁS

KEDVEZMÉNYES SZOLGÁLTATÁSOK

Kapcsolattartó: Tóth Péter, értékesítési munkatárs
+36-20/360-8672, toth.peter@opten.hu


 
Követelés-nyilvántartó Rendszer
 

A Kamara együttműködési megállapodást kötött az Opten Informatikai Kft-vel, melynek alapján a Kamara tagjai és nyilvántartott vállalkozásai a Kft. Követelésnyilvántartó Rendszeréhez – felhasználói szerződés megkötése után - ingyenesen hozzáférhetnek, illetve egyéni megrendelés alapján a Kft. egyéb szolgáltatásait kedvezményesen vehetik igénybe.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK...



Az Opten Egységes Online Követelés-nyilvántartó rendszer

(tájékoztató anyag)
 

A követelésnyilvántartó rendszer lehetőséget teremt a gazdálkodó szervezetek részére, hogy használatával üzleti kapcsolataikat biztonságosabbá tegyék, ezzel teremtve meg a hátteret gazdasági fejlődésükhöz.

A rendszer hátterét a több különböző forrásból összeálló követelés adatbázis adja. A rendszerben megtalálható adatokat egyrészt csoportos feltöltésekkel bővítjük különböző szolgáltatókkal megkötött együttműködések alapján, másrészt a felhasználók – akik igénybe veszik szolgáltatásainkat – maguk is elhelyezhetik követelésadataikat a rendszerben. Az adatbázis jelenleg mintegy 30.000 cégre tartalmaz követeléseket. Ez a szám előreláthatóan az elkövetkező egy hónapban másfélszeresére nő.

MEGRENDELŐLAP

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 A Követelésnyilvántartó Rendszer által nyújtott szolgáltatások:

    A) A felhasználó bármely Magyarországon bejegyzett cégről lekérdezheti, hogy az adott céggel szemben van(nak)-e:

    Fennálló követelés(ek):

    • az adós gazdálkodó szervezet által teljes bizonyító erejű magánokiratban elismert, lejárt tartozás,
    • bíróság által az adós gazdálkodó szervezet tekintetében jogerősen megítélt követelés (ide értve a fizetési meghagyásos eljárást is),
    • a hitelező Felhasználó kérelmére az adós gazdálkodó szervezettel szemben a bíróság által jogerősen elrendelt felszámolási eljárásban a Felhasználó által a bírósághoz benyújtott kérelemben megjelölt követelés összege,
    • az adós gazdálkodó szervezettel szembeni bírósági végrehajtási eljárásban a Felhasználó tekintetében a végrehajtható okiratban megjelölt követelés.

    Vitatható követelés(ek): Fennálló követelésnek nem minősülő követelés.

    Amennyiben szerepel követelés a rendszerben, akkor az adott követelésről az alábbi adatokat láthatja a felhasználó:

    • gazdálkodó szervezet neve,
    • székhelye,
    • cégjegyzékszáma vagy adószáma,
    • az egyes követelések összege, lejárati ideje;
    • bejelentés ideje
    • a követelés benyújtók száma (ezzel beazonosítható, hogy hány cég felé hány kifizetetlen számlája van az adósnak).

    B) A felhasználó bejelenthet követelésadatokat a rendszerbe, a következő módon:

    1. Kitölti a Hitelezői Nyilatkozatot és átadja a számla, illetve követelés adatait, valamint az adós adatait az Opten Kft. részére (ezek ekkor még nem jelennek meg a rendszerben).
    2. A beérkezett adatok alapján az Opten Kft. postai küldeményben értesíti az adóst a vele szemben bejelentett követelésről. Az adós ekkor vagy kifizeti tartozását (ezzel elkerüli, hogy a listára felkerüljön), vagy 5 munkanapon belül reagálhat a vele szemben támasztott követelésre (pl.: nem teljesített a megbízott, nem kapott ilyen számlát, stb.) A 15 nap elteltével a követelés adatai bekerülnek a felhasználók számára elérhető online rendszerbe.

    C) Szolgáltató ún. ’Monitoring’ szolgáltatást biztosít, mely szerint a kintlevőségről nyilatkozó Felhasználónak figyelmeztető e-mailt küld a hozzá tartozó adós gazdálkodó szervezeteknek cégbejegyzési adataiban történt bárminemű hivatalos változásának tényéről.

    D) A felhasználó a saját partnereit megjelölheti a Magyarországon bejegyzett gazdálkodó szervezetek listájában (adószám és/vagy cégjegyzékszám, név adatok alapján) és amennyiben ezek közül bármely gazdálkodó szervezet bekerül a Követelésnyilvántartó Rendszerbe, úgy a Felhasználó erről figyelmeztető e-mailt kap.

A Követelésnyilvántartó rendszer egységes szerkezetben kezelhető az Opten Kft. többi online szolgáltatásával, ezáltal ha egy vállalkozásról nincs adat a Követelésnyilvántartó rendszerben, a Cégbíróságon bejegyzett adatai illetve a mérleg és eredménykimutatás adatai az előfizetők számára akkor is hozzáférhetők. A rendelkezésre álló pénzügyi adatok alapján pedig a cégelemzés szolgáltatás keretében, maximálisan adható kereskedelmi hitelösszeget is kalkulál a rendszer, valamint megadja a cég csődesélyét és különböző pénzügyi mutatókat számol ágazati összehasonlításban.

Jelentkezzen az alábbi telefonszámon, és kérje, hogy üzletkötőnk mutassa meg Önnek rendszereink működését!

A Követelésnyilvántartó rendszer használata azon szövetségek tagja részére ingyenes, melyek megállapodást kötnek az Opten Kft-vel a rendszer felhasználására. Ezen felhasználók ingyenes hozzáférési lehetőséget is kaphatnak (összességében 10 000 Ft-os keretösszegig) a céginformációs rendszer, a mérlegtár és a cégelemzés szolgáltatásra. A rendszerek további használatát kedvezményes áron biztosítjuk.

Azon felhasználók részére is nyitva állnak rendszereink akik nem tartoznak szövetségekhez, de ők a szolgáltatásokat listaáron vehetik igénybe.

Reméljük rendszereink hozzásegítik Önt a nyugodtabb, megfontoltabb döntésekhez, ezáltal csökkentve a kintlévőségeinek kockázatát.

Tóth Péter
értékesítési munkatárs
+36 (1) 468 30 30
+36 (20) 360 86 72
toth.peter@opten.hu

Opten Informatikai Kft.
1142 Budapest, Rákospatak u. 82.
www.opten.hu; opten@opten.hu
Tel.: 222-3130; Fax: 470-0750
Cégbíróság: Fővárosi Bíróság
Cégjegyzékszám: 01 09 367756
Adószám: 12012187-2-42
EU adószám: HU12012187

 

Személy-, Vagyonvédelmi és Magánnyomozói Szakmai Kamara Országos Szervezete
H-1132 Budapest, Kádár u. 13. Tel: +36 (1) 422-0079 Fax: +36 (1) 220-8921

SZVMSZK ©2009. Minden jog fenntartva.